Pages

Subscribe:

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Vintage Bikini: Babaanne Vakası


Taylor Swift'in Conor Kennedy ile olan bu fotoğrafını gördüğümde ilk dikkatimi çeken şey o bikini oldu. O bikini gözlerimi öyle kör etti ki yanındaki bir içimlik su çocuğa bile bakamaz hale geldim. Hani böyle uzaktan gözlerimi kısarak baksam babaannem zannedeceğim Taylor'u, o kadar yani.

Ardından yaptığım küçük çaplı bir araştırmayla, bu bikininin 'vintage bikini' olarak adlandırıldığını öğrendim. Aslında çok hoş modelleri var ama herkes taşıyamıyor maalesef, taşıyamayan da moda oldu diye giyip 60 yaşında babaannelere dönüyor. 

Taylor dar omuzlu, düz vücutlu olduğu için bu tarz bikiniler ona hiç yakışmamış.


Bella Thorne ise bir nebze daha iyi taşımış üzerinde, ama onda bile sevemedim.


Rachel McAdams'ın The Notebook filminde giydiği bikiniyi çok sevimli bulmuştum. O da filmin anlattığı döneme uygun olduğu için herhalde.


Sanırım bu bikinileri kendine yakıştırmak için balık etli veya kıvrımlı bir vücuda sahip olmak gerekiyor. Marilyn Monroe bunun en güzel örneği, kendisi zaten Tanrıça gibi bir şey.


Bu da güzel bulduğum diğer modeller:


Siz destekliyor musunuz vintage bikini modasını?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu ünlülerden en güzel taşıyan şüphesiz Marilyn Monroe <3

mojorisin' dedi ki...

ben destekliyorum fakat bulamıyorum hiçbir yerde. fazla araştırmamış da olabilirim gerçi..

Yorum Gönder