Pages

Subscribe:

23 Ağustos 2012 Perşembe

Selena Gomez: Hoş Stili



Bu yazımda Selena'nın giyim tarzından bahsetmek istiyorum.

2002'de Barney ve Arkadaşları'nda oynayan Gianna rolündeki küçük bir çocuğun, gün gelip Disney'in sayısız dizi ve filminde yer alacağını kim bilebilirdi? Youtube'da milyonlarca tıklanan hit şarkılar yapacağını kim tahmin edebilirdi? Kendini her geçen gün biraz daha geliştirirken; şirin bir kızdan güçlü bir kadın olmaya doğru emin adımlarla ilerliyor Selena.

TARZI

Öncelikle belirtmeliyim ki harika bir tarzı var Selena'nın. İnce ve uzun vücuduyla bütün elbiseleri layıkıyla taşıyor. Özellikle bacakları bir harika. Yaşıtı herkeste eğrelti duran şeyler onda sırıtmıyor.

Yırtmaçlı, önü kısa arkası uzun tuvaletler kendisine pek bir yakışıyor.  Tüm bu resimlerde giydiği her şeye bayıldım, takıları çantası kıyafeti ayakkabıları hep uyum içinde. Bir tek üçüncü resimdeki saçını beğenmedim.


Mini elbise nasıl taşınır? sorusu Selena'ya sorulur. At gibi uzun değil ama hatırı sayılır bacak boyuyla miniler kendisinde pek bir zarif duruyor. Pembe ve pudra / krem tonları bronz teniyle çok yakışıyor.


Elbise tercih etmediği zamanlarda mini mini şortlar giyiyor, kendine de yakıştırıyor.


Şimdiye kadar açılış / davetlerdeki tarzından bahsettik hep. Biraz da günlük hallerine bakalım. Selena günlük hayatta oldukça rahat takılan bir insan, genelde ya kot pantolonlarla görülüyor...


Ya da yırtık pırtık sevimli kot şortlarla. 


Özetle Selena her zaman yerine göre giyinmesini bilen, zevkli, zarif bir genç kız.

SAÇLARI

Selena, çocukluk / ergenlik dönemi boyunca kısa saçlara sahip olmuş. Zaten Waverly Büyücüleri'ni izleyenler fark etmişlerdir, çoğunlukla küt kesilmiş kısa siyah saçlı bir Alex Russo izledik. Kahkül kestirdiği bir dönem de olmuş ama ben beğenmedim, kıvır kıvır yapınca da sanki mahalle düğününe giden akraba kızı gibi gözükmüş. En güzeli ortadaki, kısa ve düz. Kahkül yandan ayrılmış.



Selena'nın tek dezavantajı, her zaman yaşından küçük gösterecek bir surata sahip olması. Bu ileride işine çok yarayacak olsa da şimdi - özellikle kısa saçlıyken - olduğundan 3-4 yaş küçük göstermesi pek hoş bir durum değil. Onu bana kalırsa en çok uzun ve düz saçlar olgun gösteriyor.


Doğal görünümlü dalgalar da çok zarif gözüküyor. Aslında her saç yakışıyor; yeter ki kısa olmasın.


Atkuyruğu çok şirin. Ayrıca ikinci resimdeki örgü modelini herkes kullanabilir. Kabarmayan saçlarda çok hoş duruyor. 


Saç rengi konusunda; Selena çok köklü bir değişiklik yapmamış hiçbir zaman. Yani Miley gibi kahverengiden sarıya atlamamış veya Demi gibi kahverengi, sarı, kızıl, kumral, siyah gibi her rengi deneme cesareti göstermemiş. Genellikle siyah ve kahverengi tonları arasında gidip gelmiş saçları. Çocukluk yıllarında da bir kısmını maviye boyatmış, araya kızıl attırmış vs. Yani çok incelenecek bir şey yok.

Kısaca Selena, tarzı ve saçlarıyla işte buydu. İyi okumalar.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel ama benim sorum bunlar deyildi ama ben selena gomezle ilgili herşeye razıyım

Adsız dedi ki...

muhtesem biri onu coooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum tarzi bi harika

Unknown dedi ki...

selena gomez e bnde katılıyorum kısa saç iyi gidiyor her kızda olması gerekyiği için özellikle gençler için

giyim dedi ki...

Tarz mı al işte böyle olur .

Adsız dedi ki...

Benim gibi bende hiç saçlarımı uzatmadım hep kısaydı

Adsız dedi ki...

Çok hoş kız gerçekten

Adsız dedi ki...

Çok hoş kız gerçekten

Yorum Gönder